What Do You Say Paroles

Paroles de Chansons
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Paroles What Do You Say

Omarion



Correct What Do You Say Lyrics Corriger ces paroles
Print What Do You Say Lyrics Imprimer ces paroles
Artist: Omarion
Album: Ollusion
Année: 2010
Titre: What Do You Say

Télécharge "What Do You Say" sur ton portable

What Do You Say Video:
Ollusion Paroles
Parole de What Do You Say:
Hold on, looking at my watch think its time to head out, gotta throw some clothes on..
Im your entertainment what you tryna do tonight?
Its all up to you girl, and I can garentee that you will have a good time,
Baby you know you are.. a star and we can kick it..

[chorus]
Baby what do you say,
If you wanna ride, come on baby girl its nothing
We could make this a date, you can spend the night
No tellin what we're gonna do late, what do you say babe..
We could talk about the birds and the bees and being grown..
So what do you say lady
Trust me, cuz knowing me is not enough.
What do you say...

Ohhh ohh baby what do you say, oh oh oh

Ladyy yea I wanna take you to a few fly places with you on my arm baby,
You on my level I like us together and thats straight from the heart..
Let me know cuz girl im ready whenever you are..
Baby you choose roll with me you wont lose
I could take you to the beach, moonlight black sand underneath your feet,
Roll around on the ground like we in the sheets,
Who knows when we gone sleep? The hell with the time baby.

[chorus]
Baby what do you say
If you wanna ride, come on baby girl its nothing
We could make this a date, you can spend the night,
No tellin what we gone do late, what do you say babe..
We could talk about the birds and the bees and being grown..
So what do you say lady
Trust me, cuz knowing me is not enough..
What do you say...

[bridge]
Your in my mind (in my mind in my mind what a sight)
Constant paradise, what you dont know
You can count on me.. what a time it would be
(what a time it would be..what a time it would be)
What a time it will be....yea!

[chorus]

[fade out:]
Oahh... what do you say... Ooo... whoooa... what do you say... yeah yeah

[ Ces sont What Do You Say Paroles sur http://www.parolesmania.com/ ]

Télécharge "What Do You Say" sur ton portable
Top Paroles
Mika - Boum Boum Boum
Indila - S.o.s
Dj Hamida - Déconnectés
Lilly Wood & The Prick - Prayer In C
Renaud - Mistral Gagnant
Indila - Dernière Danse
Stromae - Papaoutai
Black M - Sur Ma Route
Adele - Someone Like You
Stromae - Formidable
Alonzo - La Belle Vie
John Legend - All Of Me
Keen'v - Dis-moi Oui Marina
Kendji Girac - Color Gitano
Enrique Iglesias - Bailando
Fréro Delavega - Sweet Darling
Singuila - Rossignol
Lacrim - Pocket Coffee
Stromae - Ta Fête
Sia - Chandelier
Stromae - Tous Les Mêmes
Cats On Trees - Sirens Call
Imagine Dragons - Demons
Indila - Tourner Dans Le Vide
Soprano - Ils Nous Connaissent Pas
Rihanna - Diamonds
Jason Derulo - Wiggle
Stromae - Ave Cesaria
Rouget De Lisle - La Marseillaise (Hymne National)
Maître Gims - Bella
David Guetta - Lovers On The Sun
Aladdin - Ce Rêve Bleu
James Arthur - Impossible
Rihanna - Stay
Imagine Dragons - Radioactive
Coeur De Pirate - Mistral Gagnant
Milky Chance - Stolen Dance
Soprano - Cosmo
Jul - J'oublie Tout
Fly Project - Toca Toca
Booba - OKLM
Mr. Probz - Waves
ZAZ - Eblouie Par La Nuit
Adele - Rolling In The Deep
Anna Kendrick - Cups
Choeurs De l'Aviron - Peña Baiona
Edith Piaf - La Vie En Rose
Louane - Jour 1
David Guetta - Titanium
Keen'v - Conte De Fée
Cliquez j'aime Paroles mania